Två .... 2009-08-28 Kl 15:03:23

Idag har jag två pågar som fyller år.Ja dom är inte tvillingar men det råkade bli på samma dag
Äldste fyller 40 år och minstingen fyller 36.

Men dom har inte tid att fira. Dom skall jobba på Palmfestivalen. Fredag och lördag. Äldsten som sångare och yngsten som ljussättare i bandet.

Så det blir till att ge sig ut mitt i natten (22.00) Jo jag vet att det är bara barnet för vissa, men har man fyllt pensionär så är det sent. Sen kan jag vara uppe till ett på natten, inga problem. Men det känns lite konstigt att ge sig iväg hemifrån sent.
Åka iväg tidigare? Nej det orkar man inte. Så är det bara. Klart detta( fenomen ) infaller ju bara två kvällar om året då hela stan, ja hela nejden och utombys träffas. Och då undrar man.Finns det SÅ många invånare i denna lilla stad.

Go helg på er!

                                    
          

 En repris på en av våra palmer som vi firar i dagarna två.På denna gata kör man nästan varje dag med hela avenyn fylld av palmer.

Skrivet av: Nina

Trevlig helg!



Och grattis till pågarna!

Datum: 2009-08-28 Tid: 20:17:44
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Skrivet av: matte

Grattis i efterskott!

Hoppas allt blev lyckat !

Datum: 2009-08-29 Tid: 12:21:51
URL: http://femtinio.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: