Nytt År .... 2011-01-01 Kl 13:14:25

Jaha så var det ett nytt år. Får se hur mycket bloggande det blir. Längesen sist. ibland har man ju idétorka eller så rinner tiden ifrån en.
Jag har inte gett ett enda nyårslöfte för jag tror inte att jag kan hålla dem ändå.Det skule väl vara nåt lätt löfte kanske men det kom jag inte på heller. Tanketorka där med.

Nu sover mina hundar gott. Annat var det vid tolvslaget. Ve o fasa. Jag vill inte ha sånt nyår! Får medicinera Uno till nästa nyår. Den stackaren han led så fruktansvärt men Manne var helt oberörd. Så olika man kan vara.

Uno som skall vara en stor och tuff hund och Manne en liten tax. Ja jag vet att det inte har med det att göra. Men det skulle vara intressant och veta varför dom reagerar så  olika. Jag har ju ingen inverkan för jag är likadan mot dom båda. Men sak som är säkert det blir vet. nästa nyår.

Gott Nytt År !




Skrivet av: Bodil Lindsjö

Nyårsafton blev betydligt lugnare i vårt kvarter jämfört med tidigare år. Våra små liv( hundarna) klarade sig bra, men var i Husses och Mattes knä hela tiden runt 12- slaget och blev klappade och godare med, det hjälpte för vår del. Gudskelov för det.

Datum: 2011-01-01 Tid: 14:08:40
Skrivet av: Anonym



Jag ber om ursäkt i förhand för att jag frågar dig detta om du inte gillar detta men endå är jag dum nog och frågar för jag skulle verkligen behöva din hjälp!



Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra mig en tjänst, en stor sådan och som tack mot

Datum: 2011-05-19 Tid: 20:58:24
URL: http://robinhoods.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: