Det var längesen. .... 2009-11-09 Kl 14:38:55

Oj det var ett tag sen jag skrev eller läste andras bloggar.Ibland blir det bara så. Tomt på kontoret liksom.Mörkt ute och mörkt inne. Men snart är det advent och då blir det lite ljusare med alla adventstakarna i fönstren.
Uno har också gått i ide, inte varje dag men nästan och det skänns skönt nu när man vistas inne alltmer.

Plockade in vackra vita rosor idag blandade med murgröna och det blev så vackert.November månad. Inte dåligt med snittblommor från trädgården.

Japanska rönnen har haft så många bär att jag fått klippa bort många grenar då jag var rädd för att den skulle brytas.
Blir det en kall vinter? Med så många bär?



     


Skrivet av: Nettan

Hej,

Tittar in via tidsoptimisten !

Och självklart måste jag glutta igenom några inlägg du skrivit då det var så mycket söta hundar här och där. Ha ha !

Har själv tre mopskillar, därav intresset.



Det där med kontoret känner jag igen.

Man kan inte var fit for fight varje dag.



Ha en bra dag !

kram

Datum: 2009-11-09 Tid: 14:49:55
URL: http://hasselby.blogg.se/
Skrivet av: matte

Visst ska det bli skönt med adventsljus. Jag längtar! Så fort någon i kvarteret börjar tänker jag hänga på... jag vågar inte vara först ;)

Jag hoppas ljuset smiter in i dig också när det börjar gnistra i alla fönster.

Kram till dig och Uno :)

Datum: 2009-11-09 Tid: 18:17:23
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: Karina

Hallå Där.

Det där med mycket Rönnbär trodde jag blint på förr, men det har ju varit skit vintrar trotts träden fulla.



Scott är inte förtjust i det kalla vädret, men han har blivit mycket ´´pigg´´ av viktminskningen,ska väga han i morgon så då får vi se om det gått lika bra denna gången som förra(3kg)hade han minskat ju.



Puss&Kram

*Karina & Scott

Datum: 2009-11-11 Tid: 10:53:46
URL: http://bullscott.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Nej, det får inte bli en lång och kall vinter... hur ska jag klara den då? Gå i ide?

Datum: 2009-11-12 Tid: 22:12:03
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Skrivet av: Cina o Ozzy

Va snäll du är.. Ser fram emot mailet... Kram till er alla

Datum: 2009-11-21 Tid: 18:20:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: