Solen skiner! .... 2008-10-23 Kl 17:21:01

Vilken tur. Solen skiner från en klarblå himmel. OCH? Jomen då skulle ju Curt och Johan komma. Dom kom. Lufsen ville oxå följa med så vi blev ett helt hund dagis. Men jag skall erkänna en sak. Den jag mest gillar i hela världen, min Idol är (IDOL)Johan, L&Cs husse. Jag släpper allt, mat, lek med Curt  ja allt bara jag får vara med Johan!




              


Min högsta önskan är att få bli Mascott i LoveHandles.

Dom är som jag
Ser farliga ut men skenet bedrar!
Vi är alla så mjuka och älskar djur och människor!

Uno Snygg
          

Skrivet av: Nina

Du är kul du Uno :)

Datum: 2008-10-23 Tid: 17:55:44
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Skrivet av: zezzan

Johan hälsar och tackar för Unos idoldyrkan! :o)Visst får han bli deras maskot!!!

Datum: 2008-10-25 Tid: 17:34:34
URL: http://zezzanpezzan.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Johan hälsar och tackar för Unos idoldyrkan! :o)Visst får han bli deras maskot!!!

Datum: 2008-10-25 Tid: 17:35:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: