Härligt väder trallala .... 2008-10-14 Kl 18:55:19

Alltså, bara fint väder. Dag ut och dag in. Allt jobb är utomhus och snart är är det november. När skall man få koppla av i stugvärmen med en filt, jägermeister och mys. Skämt och sido så gillar jag inte joddelvatten. Men det var det enda som kändes värmande.
Tids nog tänker ni så kommer det. Men det känns som vi går mot vår igen. Femton grader och sol !

Men visst vi hade en skön promenad bland björkar och ljung igår. Sen åt vi den obligatoriska mjukglassen. Jag har hittat ett ställe som har världens godaste mjukglass, jag skall tillägga att jag är inte så förtjust i det så det säger väl en hel del att jag börjat gilla det skarpt.
För säkerhets skull frågade jag killen om dom skulle sälja det hela året men fick till svar att bara så länge det var så fint väder.
SÅ.... sluta gnäll på det fina vädret om du vill äta mjukglass.


     
 

Uno han blir totalt färglös om han inte får mjukglass !


Skrivet av: Nina

Men stackars färglösa Uno! Har han inte fått glass idag?!



När jag hade gått flera kilometer och burit tung kattmat, till dotterns katt, från veterinären... då kände även jag för glass. Sedan när jag satt och väntade på bussen hem, med kattmaten, då kände jag för filt och Jägermeister... för då frös jag.



Ha det bra!

Datum: 2008-10-14 Tid: 19:54:28
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Skrivet av: Mette

Uno du har en riktig pussnos,tycker Mette.

Datum: 2008-10-14 Tid: 20:46:08
Skrivet av: peter pc carlsson

bäst att ta fram glassen...

Datum: 2008-10-14 Tid: 23:43:58
URL: http://enbart.blogg.se/
Skrivet av: Helena

Vilka fina bilder din syster har gjort.

Digitalscrapping är inget för mig.....jag vill klippa och klistra.

Dina alster är säkert jättefina men jag känner till det där med att man sällan är nöjd själv.

Det är inte många av mina kort som jag är riktigt nöjd med.

Om du har frågor om nått så är det bara att maila.....jag hjälper dig gärna.

Åh vilken fin bild på Uno......jag gillar honom färglös.

Men det är klart att han ska få äta mjukglass så att han får tillbaka sina fina färger.....han är lika snygg vilket som.=)

Visst är det jobbigt när man inte kan göra allt man känner att man måste.

Jag har inte tagit köksfönstren ännu och jag t o m drömmer om dem på nätterna....varför är man sån.

Som du säger så måste man acceptera att kroppen säger ifrån men det är lättare sagt än gjort.

Jag har tränat på det i drygt 20 år nu och är fortfarande inte bra på det.

Ha en bra dag vännen!

Kram

Datum: 2008-10-15 Tid: 08:35:05
URL: http://vildaella.blogg.se/
Skrivet av: Lynette

Bäst han får glass idag då:=)

Datum: 2008-10-15 Tid: 10:00:53
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Skrivet av: matte

va gott det lät, nu blev jag också sugen på glass!

Datum: 2008-10-15 Tid: 10:12:24
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: Christina

Villken inbjudande nos på fina Uno.....

Datum: 2008-10-15 Tid: 11:15:41
URL: http://qinna.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Åhhh sicken underbar bild på Uno!!!!

Curt charmade 2 damer som var och hälsade på här idag...;o)Nu ska jag snart sätt a mej på bajken och rulla mot jobb! Tjingeling sålänge!

Datum: 2008-10-15 Tid: 11:49:23
Skrivet av: Karina

Mmmmm Finns ingen härligare glass,njut medans det går,skönt att du får dina glassar igen Uno.

Ja det är synd det bara säljs på sommaren

fast COOP har ju året runt (tumme Upp)



Kramis På Er

Karina & Scotten.

Datum: 2008-10-16 Tid: 08:18:25
URL: http://bullscott.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: