Idag har jag varit mönsterkille! .... 2008-05-06 Kl 22:51:27

Idag har jag varit en riktig mönsterkille enligt matte. Uppfört mig som en engelsk gentleman (vi bullar kallas för det, host) Det har väl varit si och så med det, jag har ju så mycket spring i benen. Men jag sprang så mycket igår så det blev inget över till idag. Matte tjatar bara om han Cesar och menar att han får ju hundarna precis som han vill med många timmars motion. Ja ja, men nån måtta får det va eller hur.
1 maj kom en ny lag sa matte och det är bra, men vem skall kolla det? Många hundar är vi (och andra djur med)
Jag har inga problem med att komma ut, jag kan vara ute hur länge jag vill men det ÄR skönt att ligga i soffan med!

Uno Snygg

image71

   Här skall Curt kolla nyfiken som han är. Nöden har ju ingen lag!

image72

Här badar jag, hm.
image73

Här går det undan minsann! Mjukt och skönt i sanden.

Skrivet av: matte

en gentleman å hå jag säger då det..
skönt med ett dopp!

Datum: 2008-05-07 Tid: 13:55:49
URL: http://femtinio.blogg.se
Skrivet av: Mette

Gud va skönt ni har det.Jag skulle oxå vilja bad i havet men Olle säger att det är skitäckligt.Han berättade för mig att han var med på en ytflyckt till Gullholmen.Han hade aldrig sett havet förut.Det var en jättevarm dag och när dom kom fram till havet så sprang Olle ut.han började dricka som han gör i insjön.Usch och fy.Han gick inte i havet på hela semestern.Han som brukar älska att simma varma dagar.Det gör han aldrig om,sa han.Fast nu vet jag ju det så jag slipper göra samma misstag.Det är bra att ha en storebror.Min matte säger att hon älskar Bull Terrier.Hon har velat ha en sån men husse tycker inte dom är söta säger han.
Kram från Otto,Olle och Matte Mette

Datum: 2008-05-10 Tid: 13:49:59
Skrivet av: Anonym

Gud va skönt ni har det.Jag skulle oxå vilja bad i havet men Olle säger att det är skitäckligt.Han berättade för mig att han var med på en ytflykt till Gullholmen.Han hade aldrig sett havet förut.Det var en jättevarm dag och när dom kom fram till havet så sprang Olle ut.han började dricka som han gör i insjön.Usch och fy.Han gick inte i havet på hela semestern.Han som brukar älska att simma varma dagar.Det gör han aldrig om,sa han.Fast nu vet jag ju det så jag slipper göra samma misstag.Det är bra att ha en storebror.Min matte säger att hon älskar Bull Terrier.Hon har velat ha en sån men husse tycker inte dom är söta säger han.
Kram från Otto,Olle och Matte Mette ps Jag tycker att du är skitfräck. ds

Datum: 2008-05-10 Tid: 13:52:13
Skrivet av: uno

Ja, jag tycker själv att jag är fräck, men det är ju så, antingen tycker dom att jag är världens fulase eller finaste hund. Men jag tar det med en klackspark, ce la vie.
Uno Snygg

Datum: 2008-05-12 Tid: 17:44:24
Skrivet av: Mette

Jo du verkar vara en riktig gentleman,tycker jag.
Kram Mette o Otto

Datum: 2008-05-13 Tid: 20:51:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: