Har varit på Österlen och badat med Curt! .... 2008-05-05 Kl 21:28:13

Oj oj vilken dag!
Jag har varit på Österlen hela dagen med mina bästisar. Johan och Curt. Vad kul vi hade. Curt han dök i havet efter en svan, han är tuff han.Jag tog det lugnt, doppade tårna bara. Men vi pussade en ko båda två, dom var så söta dessa kor.
Sen åt vi på restaurang mums, ja vi satt ute så det gick jättebra. Vi var helt själva där. Det var i Kivik.Sen åkte vi till Simrishamn och strosade i stan. Jag älskar att gå i trappor som är vid trottoaren. Curt och jag höll ihop om vi såg andra hundar och det var kul. Människorna åt glass men vi överlistade dom så vi knep all deras glass! Vad snopna dom blev haha. Ja kul hade vi hela tiden så NU är jag redigt trött(min husse och matte med)!

image38 Det gick inte att lägga in bilder från vårt äventyr på Österlen, så jag får återkomma med dom sen!

Uno Snygg

Skrivet av: matte

det låter som ni har haft en alldeles underbar dag!

Datum: 2008-05-06 Tid: 10:20:27
URL: http://femtinio.blogg.se
Skrivet av: Mette

Gud vilket gulligt inlägg.Bra Uno,det är farligt att bada förtidigt.Själv badar jag hela året.Men jag är inte riktigt klok,säger matte.
Vilken härlig dag ni hade.
Kram Otto(vinterbadaren)Olle och Mette

Datum: 2008-05-06 Tid: 12:42:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: