Grodor! Mums .... 2008-05-04 Kl 23:26:28

Ja så har man att göra på sina ägor! Grodor överallt. Jag är ute hela dan och letar och hittar en del med. Matte hon har slutat tjata nu för det är inte lönt, jag lysnar inte ett dugg på det örat. Det är så himla kul med dessa hoppande saker. Jag tar dom i munnen, kul, släpper ner dom så hoppar dom iväg. Jag gjorde så att en dog, det var inte meningen, jag ville bara leka ju. Men jag har lovat matte att ta det lilla lugna(svårt) i fortsättningen. Annars slutar det väl med att jag inte får vara i den delen av trädgården.
Härliga dagar det har varit nu, man blir lite varm i pälsen, man kan ju inte göra som matte o husse klä av sig ju.
Tur att jag har kort päls och att det finns skugga.
Uno Snygg

                  image69                                    image70

Skrivet av: matte

tokstolle!

Datum: 2008-05-04 Tid: 23:47:37
URL: http://femtinio.blogg.se
Skrivet av: Mette

Jag fattar hur svårt det är att låta bli grodorna.Själv jagade jag hönor idag.
Otto

Datum: 2008-05-06 Tid: 12:44:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: