Vinden har mojnat. .... 2008-06-24 Kl 18:44:17

Nu börjar det lugna sig i trädkronorna. Blommorna får vila för denna gång. Stackare som måste vara ute i stormen. Det hade inte jag klarat. Jag blir alldeles tom i huvudet när det blåser för mycket. Nu har det varit storm i över ett dygn och jag känner att sommaren bara hoppar förbi oss. Jag klagade innan så nu får jag igen. Nej så är det naturligvis inte. Men tittar på datumet och konstaterar att Juni snart är slut. Visst, tiden rinner iväg hur man än försöker hålla den tillbaka.



                                              

                                         Idag är det sex månader sen det var julafton och gräsmattan var grön o frodig!


 

Skrivet av: matte

Oj vilken julaftonsbild! man skulle nästan kunna tro att det var sommar. Här skiner solen, bäst att gå ut snabbt innan den försvinner :)

Datum: 2008-06-25 Tid: 11:52:45
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: matte

Ämen du är en smartis! Fast nu fick jag lite rensat..

Datum: 2008-06-25 Tid: 14:42:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: