Mmm .... 2008-06-22 Kl 13:31:23

Idag är en sån slappdag.Regnig sådan faktiskt. Har inte regnat på en månad och då kom endast 2 mm här. Gräsmattorna är korngula och perennerna slokar. Vad gör man? Jo går in på Adlibris och beställer en bok. Många böcker vill jag ha men får stoppa min konsumtion på böcker. Ibland kan det bli för många i månaden. Jag älskar att äga böcker, inbundna skall det vara. Så jag stoppade vid en smarrig sak! Vilken i ordningen vet jag inte. Men här skall ätas desserter!



                 

                                                                                 MUMS
 

                                             


                             TREVLIG FORTSÄTTNING PÅ HELGEN!



                                                       


                               

Skrivet av: Nina

Hoppas att du nu slipper leva i en korngul öken. Lite efterrätt skulle sitta fint...



Hälsa Uno!

Datum: 2008-06-22 Tid: 20:03:56
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Skrivet av: matte

smarrigt!

jag är också galen i böcker.. det enda jag köper.. nästan, böcker och skor också. Nu försöker jag rensa ut lite böcker som ska gå till loppis, men det är svåårt .. de är kära alla.

Datum: 2008-06-23 Tid: 10:17:24
URL: http://femtinio.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: