Lite regn har aldrig skadat .... 2008-06-12 Kl 22:45:48

                 


    Plötsligt så slår vädret om bara sådär. Solen sken när vi gick ut Uno och jag.Men när vi var långt hemifrån så kom

  regnet. I massor. Ingenstans att ta skydd mot de blöta dropparna. Alla träd var som bortblåsta. 
  Det var bara att gå, lite regn har aldrig skadat.Visserligen var det ett kraftigt åskregn men vi var ju ändå på väg hem
 

 Uno:
 
 Fy, vad är det nu? Jag blir ju alldeles blöt, jag hatar att bli blöt! Vet knappt hur det känns, det var ju så längesen jag 
 var ute i regnet.

                
  
             Här är jag i ett torrt tillstånd och det är mycket skönare faktiskt !
    
 


Skrivet av: Nina

Men lill-Uno då, det är ju bara vatten, likadant som du har i din vattenskål.

Datum: 2008-06-12 Tid: 23:09:04
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Skrivet av: matte

åå en sån lilja. Jättefin!

Veiron är ungefär två år gammal. Hon har ett förflutet som problemjycke men börjar bli en riktig raring :D

Datum: 2008-06-13 Tid: 09:06:34
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: Otto

Usch vilken otur ni hade med den skuren.Fast själv är jag en Italiensk vattenhund från början så jag älskar vatten.Iallafall utomhus.Duschen är sådär.Den är bäst efter.När den är överstånden.

Kram Otto,Olle och matte

Datum: 2008-06-14 Tid: 20:34:42
Skrivet av: Mette

Blomman är jättefin.Vad är det för en "lilja"?

Mette

Datum: 2008-06-14 Tid: 20:36:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: