Känns bra .... 2008-06-26 Kl 16:37:46

Känns bra att ta en paus,många gör det. Pausar i bloggandet. Man måste göra det ibland, särskilt på sommaren.

Hunden är nu nybadad, alla hans fällar är rena och doftar gott. Hunden sussar gott. Vädret är lagom och nu är jag sugen på kaffe. Tar mig en kopp tror jag.Får vara nöjd med dagen så här långt. Hämtade mina nya glasögon igår. Runda och härliga. Ser riktigt lärd ut fniss. Men nu flyger malen ut ur plånboken. Smakar det så kostar det. Har jag fått lära mig.



                                                


                     Dessa bågar fanns på nätet för 395 kronor,mina ser nästan likadana ut och kostade 2 400 kronor!!

Skrivet av: matte

Jag har också radion inställd på p1,hörde Kristina Lugn.. hon verkar klok :) funderade lite på vad man skulle fråga henne om man skulle fråga..

Ja Wilma är en riktig sötnos.. ha ha vilket par de skulle vara hon och Uno :D hon är xtra gullig nu när hon får vara ensamhund.. jag tror hon har längtat!

Jag fattar inte varför glasögon behöver vara så inibängen dyrt!

Datum: 2008-06-26 Tid: 20:01:31
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Jag har aldrig haft bloggpaus. Inte mer än det ofrivilliga då internetoperatören hade något fel hos sig så massor av människor var utan nätet.



Skulle bytt mina glasögon... men vill inte betala vad det kostar. Det är för jädrigt dyrt.

Datum: 2008-06-26 Tid: 20:07:07
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: