Det står 23 juni i almenackan .... 2008-06-23 Kl 19:41:58

Kan inte minnas att sommaren  har varit så skiftande som i år. Först varmt och torrt, inget regn. Nu känns det som om hösten har kommit till oss. Regnar och blåser, ja nästan storm är det. Tittar på almenackan, där står 23 juni, alltså mitt i sommaren. Nej jag har nog glömt att vända blad. Där skall stå 23 november. Usch vad trist, minns ju inte sommaren.

Uno

Ja inte kan man ligga på gräsmattan och gnaga på goa ben inte . Jag gillar inte heller den förbaskade blåsten. Upp till kamp för bättre väder.
Fick ett vykort idag. Husse han trodde det var han som skulle vaccineras. Men det var jag. Får se. Mycket som skall göras, jag skall till baderskan oxå någon dag i veckan. Hur skall man hinna gnaga på ben då?


         Så här såg jag ut en gång när jag besökt vet. Men inte blev jag sjukskriven inte.Fick fördiska iallafall.

Skrivet av: Nina

Men vet du Uno... du hinner allt. Både vaccineras, badas och gnaga ben. Även fördiska.



Datum: 2008-06-24 Tid: 08:42:49
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Skrivet av: matte

ha ha jag trodde du tänkte sätta tallriken du har runt halsen i disken!

Datum: 2008-06-24 Tid: 15:59:01
URL: http://femtinio.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: