Värmen håller i sig! .... 2008-07-31 Kl 13:13:59

Solen steker i dag med.Gräsmattorna är konstant bruna. Nu är det inte skönt längre
Nu är det lite regn som behövs. Ja mer än lite faktiskt..
Jag är ingen soldyrkare mer, det var många år sen.
Uno han tycker det är skönt i solen, fattar inte hur man kan tycka det är skönt.
Dom har ju lika mycket på sig sommar som vinter.
Men han är inte unik på det området enligt kommentarer.
Det finns fler hundar som dyrkar värmen.
Enligt prognos så skall vi få lite skurar till helgen, men vi har blivit lovade det tidigare.
 Så det är bara att hoppas att det är rätt denna gång.
Helst vill jag ha lite åska med.


 

Skrivet av: Cecilia

Hallå där! Jag såg att du varit inne på vår sida! Kul. Idag är Johan ledig på dan så vi ska cykla till mitt jobb och hämta min nyckel för jag börjar på måndag. Sen fortsätter vi till Dalabadet en tur!

Have ö najs dej! Och jag hoppas oxå på ett rejält åskväder i helgen!

Datum: 2008-08-01 Tid: 10:27:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: