Jasså, jag skall vara ensam hemma ikväll ? .... 2008-07-26 Kl 13:32:14

Så nu skall jag vara ensam hemma ikväll. Jag är inte det så ofta för matte och husse dom tycker att jag inte skall vara det.
Men jag är stor nu och jag klarar mej helt utmärkt. Det gjorde jag ju sist.
 Hundar får ju inte följa med överallt och ibland är det skönt med en paus, både för dom och mej.


 Det är Musik Rock Festival och Curts Husse skall spela.


Thumbnail


Men det kommer att höras här hemma hos mej, jag hörde Susie Qouatro igår natt när hon spelade. Och Nordman med.

Så det är nog skönast att sussa på kudden.


 

Skrivet av: matte

Ha så kul!

Datum: 2008-07-26 Tid: 16:39:30
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: Kattis

Gormorgon!

Vår förra hund var bara glad när vi försvann allihopa från huset. Hon var så sällan ensam så när hon väl blev det njöt hon bara.

Oj, nu tror jag grannens katt vill komma in på ett besök. Tror att hunden blir lite fööör glad då. Hihi.

Ha en toppendag!

Datum: 2008-07-27 Tid: 08:06:40
URL: http://kattis11.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: