SLAPPARDAG, MEN SÅ ÄR DEN SÖNDAG JU! .... 2008-02-17 Kl 20:09:12

Ja så har Söndagen gått. Är lite slö efter gårdagens TV program. Sår i öronen som man säger är jag oxå.
Men det blir till att ta nya tag för imorgon kommer det en ny dag, även om det är Måndag. Suck.
Inga kompisar i sikte, det är för blåsigt och trist väder. Man vill bara ut & slå en sjua, sen in i soffan!!

Uno Snygg

                                Här är det snart sängdax!



                               image31


Skrivet av: Scotten

Tjena Uno.
Idag har de inte varit roligt -
Det Var Bad Dag, matte tyckte jag såg för j....
men nu e jag banne mej ren.
sedan fick jag ingen vila efter den persen
nä då skulle vi fika hos mattes gudbarn (brorsdotter
Caroline, hon har fått egen lägenhet.Hon bodde på
våning 15 så det blev hiss debut -skit kul
jag skulle först, mormors rullator den hade jag inte
tid att tänka på ,,nä detta var något nytt och kul.
Efter allt detta så slockna både jag och matte
Sov gott Uno Snygg
Det gör jag redan
*Scott

Datum: 2008-02-18 Tid: 07:56:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: