PARFYM BAKOM ÖRAT .... 2008-02-29 Kl 17:50:57

Ja då är det fredag och kväll. Idag har vi haft mulet väder men igår VAR DET MYSIGT! Då kom Curt & Lufsen hem till mej och gud vad vi busade, ja inte Lufsen han tog det lilla lugna och det kan man förstå. Men han tyckte nog att det var mysigt han med.
Vi gick en runda ner till havet och på golfbanan. Härligt! Plötsligt mötte en härlig doft mina näsborrar. Slog ett par varv i gräset och fick världens godaste parfym bakom örat tyckte jag. Men bara jag och Curt. Det var Canadagås skit, en grön stor sådan. Av bästa sorten. Jag snodde hela kakan så det blev inget över till Curt.
När vi sen kom in så luktade jag SÅ gott och Curt han blev avundsjuk att slickade upp allt som var bakom örat. Eller han ville kanske hjälpa mej från att bli tvättad? Doften försvann varjefall.
sicken kompis! Men kul hade vi och jag var snäll hela tiden, det hade jag ju lovat matte.


image41Så nu kan hon kalla mig
sin lilla ängel(idag varje fall)

Uno Snygg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: