Mina Kompisar! .... 2008-02-02 Kl 19:28:00

Nu skall jag lägga in lite bilder på mina kompisar, kul att ha. Idag har jag inte gjort så mycket, gått ett par rundor, skällt på en del hundar. Vädret idag har varit skapligt men kallt. Nu börjar det ändå bli vår tror jag för alla kompisar har börjat skälla och katterna har oxå vaknat till.
 Här är min äldsta kompis Lufsen som är tio år. Han vill inte leka men han gillar mig ändå.
 Här är Scott från Uddevalla, han har jag inte träffat men klart han är min kompis han med!
 Ja här är jag och visst kan man vara kompis med sig själv eller hur?
Sen är det ju Curt förståss! Min senaste kompis.
 Sen finns ju tuppen Bosse med hönor oxå (imorgon skall jag visa mina katter som jag gillar att jaga!!
 Sen har vi Yatzi men han har flyttat till Stockholm så han träffar jag inte mer.

Nej nu är det mys som gäller, det är ju lördag idag!

                                                             image13




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: