Hänt nåt idag? .... 2008-02-13 Kl 16:46:35

Nej idag har inget hänt, absolut inget, eller? Nja jag har varit ute på promenader, om man kan kalla det för de. Jag var inte intresserad ett enda dugg på att "fingå" i byn och dess omnejd idag. Roligare att springa lös i trädgården och skälla. Kommer det ingen att skälla på så kan man låtsas att det kommer nån. Lätt som en plätt. Jag ser många "spöken" mitt på dan med. Jag har inte sett en enda kompis idag, undrar om dom ligger och sover. Jag själv skall oxå gå och lägga mig på soffan en stund. Skall vakna lagom när husse o matte skall se på TV. Då skall jag ut och ta en runda. Se om katterna är ute, kul att jaga. Vi har tre stycken ju så där är att göra minsann. Nej lite relaxing nu. Kanske drömma om min kompis Curt Cool som jag gillar att busa med.
Hoppas vi snart ses. Jodå jag gillar den gamle med, men han är inte intresserad och det förstår man ju.

image23

Här är Curt & jag när vi träffades första gången! Kul att ha en ny kompis!

Skrivet av: Scotten

Hallå SnyggUno,ja jag vet att det ska vara
Uno Snygg,men det andra passar dej bättre ;)
Det är väll för hon matte tänker på SnyggErik :O
Det är inte bara damer du tjusar,värkar vara bra grabbar du umgås med,hade vart kul och träffa er.
Jag får tacka att du varit hos mej och tittat,
och satte griller i huvet på matte - att fasen jag
kanske skulle göra en Blogg jag med-som visa sej inte vara så lätt som hon trodde,jaja tanten lär sej nog.Ha det så bra vi hörs / Scotten & Karina.

Datum: 2008-02-13 Tid: 18:53:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: