Summera dagen så här långt .... 2008-08-07 Kl 19:34:25

Vaknade trötta som vanligt. Allihopa utom tuppen naturligtvis. Han är ju uppe och gal 0400 den piggelinaren.
Sen var det frukost l ä n g e. Svårt att komma i form på morgonen. Värmen fortsätter, har varit 24 grader som mest idag.
Planterade halvhjärtat tre lavendel under klätterrosorna. Då hörde jag bakom syrenhäcken en person, ja två, på stockholmdialekt kallade på Uno. Han blev ju till sig i trasorna och började skälla. Vem kommer inte om en gammal kompis till Uno som i november flyttade till Stockholm. Dom var nere här och såg till sitt hus som dom inte fått sålt så dom tittade förbi. Med sej hade dom en valp, dom hade köpt en kompis till Yatzi.Samma ras, en Saluki.
Nu skall det bli leka av. Det tog en månad innan Uno han förstod att kompisen inte fanns kvar när vi gick förbi. Så nu blir det till att börja om. Ack ja. Han blev bjuden dit för att leka och vad gör man inte för sin fyrbening.
Sen blev det kakbak, en sort. Sen soffan en lur. Men mellan kakbak och soffa lagade jag middag ju. Så lite nytta har man gjort idag.

             
           
Här är en bild på min lille korv när han var 4 veckor
         

Skrivet av: Kattis

Men gu´va söt.

HAr har redan skickat iväg alla beställningar så inga bilder. Men kolla under Smycken så hittar du dom där.

Kram

Datum: 2008-08-07 Tid: 19:56:42
URL: http://kattis11.blogg.se/
Skrivet av: Helena

Men gud så söt han var och fortfarande är förstås.

Kul när de får någon att leka med också blir de ju lite trötta också.=)

Ja visst är tavlan underbar....Lisa har verkligen fångat deras personligheter.

Hon har även tagit en massa fina bilder på våra vovvar.=)

Vi bor ganska nära varandra men nu var det tråkigt nog länge sen vi sågs.....det blir så ibland.

Nu ska vi ta med oss vovvarna och lägga oss och se på en film.

Ella sover i sin bädd bredvid min säng medan Vilda sover mitt i vår säng mellan oss.

Jo de är lite bortskämda med de är ju våra prinsessor.=)

Kram

Datum: 2008-08-07 Tid: 19:59:15
URL: http://vildaella.blogg.se/
Skrivet av: Cecilia

Aouuuuu sicken liden goding! Vi har faktiskt inga valpbilder på Curt kom jag på nu... Oh va det hade varit kul och se hur han såg ut. Ska mejla Klippan och höra om de har några.

Var inne och kollade på bulldogsidan som du tipsade om...amen man blir ju rent såld!! Så goa!

Du blir visst bra på bild!!!!!Alltid!

Natti natti!

Datum: 2008-08-07 Tid: 21:37:02
URL: http://zezzanpezzan.blogspot.com
Skrivet av: Christa

Ja han är verkligen gullig. Och VAR gullig som liten.

Ozzy vill inte gå ut i regnet nu utan håller sig inne och säger bara till om att gå ut när han MÅSTE.

Själv har jag varit på gymet och svettats idag.

Ha en fin fredag

Christa

Datum: 2008-08-08 Tid: 11:37:02
URL: http://hissen.blogg.se/
Skrivet av: matte

men heledudanedå! jag tror att han fick mycket kramar när han var liten.. jag skulle då inte kunnat hålla fingrarna i styr om jag hade en sån liten sötis!

Datum: 2008-08-09 Tid: 10:35:56
URL: http://femtinio.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: