Så är vi inne i Augusti .... 2008-08-02 Kl 14:39:19

Ja nog rinner tiden fort. Bonden kör för fullt på åkern. Säden är mogen och torkan fortsätter. Inatt hördes några förskrämda regndroppar mot fönster rutan. Kan det ha varit 10 droppar? Inte mer. Äppleträdet släpper sin frukt. Orkar inte hålla dom kvar i torkan.
Uno han motionerar genom att hoppa efter plommon i det låga trädet. Vad dom kan komma på. Att han ser dom?
De är gula och vissa löv har samma färg. Jag själv får riktigt anstränga mig för att hitta några. Men han? Inte.

 

Skrivet av: Nina

Heja Uno! Motionera på - men bjud matte också!

Datum: 2008-08-02 Tid: 21:08:48
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Skrivet av: matte

Vilka tokhundar! Ja vi verkar lika, kul att veta det finns fler som en själv :D

här bara regnar det nu, regnar och regnar och .. regnar lite till. Fast det behövdes. Men undras hur det går för skörden nu när den ska in..

Datum: 2008-08-03 Tid: 08:56:13
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: Curt Cool

Hihi, ja det är ju kanonbra motion + att han belönar sig själv med något så smaskigt som plommon! :o)

Datum: 2008-08-03 Tid: 11:38:27
Skrivet av: Christa

Jag hade samma sorts snus som du förrut. Men gillar dom här mkt mer.

Jag vet inte om dom finns där du bor annars kan de nog ta hem. På OKQ8 har dom oftast mocca i olika smaker men inte alltid granatäpple.

Oooops börjar åska IGEN. Bäst att stänga ner här.

Ha det gott

Christa

Datum: 2008-08-03 Tid: 13:44:59
URL: http://hissen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: