VAD HAR HÄNT IDAG DÅ? .... 2008-04-26 Kl 18:50:49

Ja idag är det ju Lördag.Slappar dag eller? Nja matte hon skulle till stan klockan 9 för att måla skyltar inför 1 Maj. Jag Uno blev så trött när jag hörde det (hon var trött när hon kom hem) så jag var inte intresserad att ut och gå faktiskt. Husse hade fullt sjå med att få mig ut på en tur. Sen hör det ju till saken att det är ett tråkigt väder, dimma och kyligt i luften. Då kan man lika gärna ligga på sofflocket. Härligt att ha hela soffan för sig själv.
Hönsen där ute med Tupp gär ju bara där och sprätter, kan det vara så roligt. Sen berömmer matte äggen hm.
Visst är dom goda, jag har smakat dom i form av plättar med grädde och det var inte fy skam. Men sen tog jag en tugga av min gamla filt och matte kunde inte förstå det. Plättar med vispgrädde till förrätt så en gammal filt till efterrätt. Men är man en bulle så är man!
Uno Snygg

                                                       Tupp och våra hönor!
                            image65
                        
                               image57

  

                                                 Ingen gammal filt utan karameller!                          




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: