I kväll skall matte gå på bio. .... 2008-04-28 Kl 15:41:08

Ikväll skall matte gå på bio och då får jag väl stanna hemma med husse. Hon skall gå och se filmen Flyga Drake. Hon har redan läst boken och tyckte den var bra så nu måste hon bara se filmen oxå. Ja ja vad dom kan! Men imorgon skall jag träffa mina kompisar inne i stan, Curt och Lufsen. Kul för det skall ju bli fint väder imorgon med. Det var ett tag sen vi träffades, Curts husse har haft så mycket att göra med jobb och musik.
Men som sagt imorgon.......



                   image26


                Här står jag och väntar på morgondagen

Skrivet av: Nina på Johangården

Då förväntar jag mig att din matte berättar hur underbar filmen är :)

Datum: 2008-04-28 Tid: 18:20:43
URL: http://ninajohangarden.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: