Tråkig Lördag .... 2007-05-12 Kl 17:27:53

Idag är det bara så tråkigt. Mulet och grått är det just nu. Matte har varit så sur på mig idag, sprutat med vattenslangen och skrikit. Vad jag gjorde? Jo jag jagade en av våra katter, Gustav heter han de andra två heter Bus och Sven.Jag fick inte tag på Gustav för han hade satt sig högt uppe i Pergolan, han har en fin utsikt där och så når jag inte honom. Synd eller hur. Jag vill ju bara ha lite motion, fattar dom inte det? Sen hjälpte jag husse lite med att gräva ett större hål till honom när han höll på att planta på innergården. Det tyckte han att det absolut inte behövdes. konstigt, vi har helt olika uppfattningar om allting alltid. Ja sen är det dags igen med bomull i öronen när Melodifestivalen brakar loss. Dessa människor, skall ni aldrig sluta med att se på så larviga program. Men det är tur att dom inte tittar på sporten i Tv xå, det är ishokey nu, Sverige och Ryssland tror jag dom sa, vem det nu är.
Nej jag får nog ta en liten lur nu så jag kan terra dom riktigt ikväll!!!
Uno Snygg (stygg )




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: