Torsdagen den 10 maj 2007 .... 2007-05-10 Kl 18:20:09

Nu har jag en egen blogg! Hurra!
Fast det är matte som måste skriva av sig. Hon tycker jag är det jobbigaste monster just nu som går på sina tassar. Idag har det varit tråkigt väder, regn och blåst. Fy vad trist. Detta är min första Majmånad, jag föddes i Juli i fjol. Hoppas på spännande saker nu i sommar. Har inte fått bita i en saftig gren så ofta ännu, men det blir många vill jag lova. Idag har jag gjort lite sök med godis som belöning, bitit i lite löv, mums. Men då hotade matte med vattenslangen så då var det kört. Jag HATAR iskallt vatten från en slang. Sen kom där några människor utanför tomten så det blev full gas efter dom vid staketet.Jippi! Jag vinner varje gång som dom går förbi och inte stannar.
Jag vet att jag låter jättefarlig men det är jag inte.Men oss emellan så är jag mörkerädd, men säg det inte till någon, jag vill känna mig som kungen i vår by.
Husse han håller på och försöker lasera köksgolvet, han har inte det lätt med mig i hälarna. Jag retar gallfeber på honom ibland, fast mest älskar han mig. Ja,ja nu får jag väl avsluta för idag men det blir mer bus det tror jag iallafall.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: