Blomfluga .... 2007-05-14 Kl 16:57:15

Pinsamt att en blomfluga kan få mig,hundarnas gladiator, på fall!
Jag vill egentligen inte såga ett pip om det hela men min matte hon tjatar om det hela tiden. Jag har jagat många humlor och bi, blivit bränd och stungen men den här förbaskade blom flugan gjorde mig helt ställd. Stod alldeles stilla framför mig och surrade, flyttade sig som ett fygande tefat i sidled, satte sig på min näsa helt fräckt för att till sist landa på min svanstipp. Mycket skall man vara med om i dessa tider! Det är min första sommar som jag sagt tidigare och jag har redan fått en fästing!! Johan min människobror tog den med bara händerna idag, jag tillät inga vektyg minsann.Idag har det varit skapligt väder och ganska så mysigt bortsett från den här blomflugan. Jag kände mig verkligen fånig där jag stod och tittade på det lilla monstret helt orädd för mig.
Uno Snygg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: