Yes! .... 2009-01-12 Kl 23:56:26

Ja!
Årets film blev Maria Larssons eviga ögonblick. Kul. Bästa manliga huvudroll Persgård. Bra! Vad jag gillade Guldbagge galan i år. Synd bara att Agneta och Jan inte kunde medverka ikväll.
Jag har startat en nominering i vår kommun som utser en lykttändare varje år. En som tänder ljusen till advent. Skrev till lokaltidningen att vi bör utse , då jag är feminist, Agneta till årets ljusspriderska. Får se om dom nappar på det.
 Det är ju handelsklubben tror jag som utser vinnare. Men man vet ju aldrig. Vad jag är stolt att dom bor i vår kommun.
 I en annan kommun, inte så långt från vår,nja lite, kommer Johan Glans. Han ÄR bara så bra. Man kan inte tro att han känner sig så liten som han påstår. Han skötte sig med bravur.
Alltså en givande Måndagkväll.
 Nina. Hoppas du fick installerat din TV i tid och att du hade en angenäm kväll.


          


     

Skrivet av: Kattis

Hejsan!

Jag gav alla på min lista awards, så du har fått också. ;D

Jag gillar alla mina bloggvänner! ;D

Ha en skön dag!

KRAM

Datum: 2009-01-13 Tid: 10:48:07
URL: http://kattis11.blogg.se/
Skrivet av: matte

Kul att de vann! tror du jag kom ihåg att se galan... nädå glömde det totalt. Johan Glans tillhör inte mina favoriter dock men han kanske hade vunnit mig över, vem vet.

Bra idé med en lykttändare!

Datum: 2009-01-13 Tid: 11:41:14
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: Christa

Vet du, Jag såg en Uno på tv igår.

Du vet Mannen som talar med hundar, han fick igång en mkt trött voffe som inte ville någonting.

Tog inte lång tid på rätt sätt.

Så lycklig han såg ut. Jag bara satt och skrattade åt hans krumsprång och hur lycklig han blev direkt.



Kram till er

Datum: 2009-01-13 Tid: 12:35:15
URL: http://hissen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: