Känner inte för att skriva .... 2008-06-25 Kl 18:56:40

Bloggtorka kallas det för tror jag. Har mycket i huvudet men det kommer inte fram från hjärna till finger. Men det går fler tåg som man säger. Sen vill jag inte vara en gnällkärring heller, men ibland skulle det få vara skönt att skriva vad man känner.Om sjukdom, sånt som gör ont. Men det hjälper knappast. Fast man vet aldrig, det lindrar kanske lite,men bar lite. Men det är mer legitimt att gnälla över vädret, det har jag gjort x antal gånger.Kärt ämne så att säga. Likadant om man skall inleda ett samtal. Då tar man vädret som inledningsfras. Det har funnits många varianter denna sommar så man har inte behövt bli långrandig. Blåst,storm,åska,torka......... 



                        

Skrivet av: matte

bra att det finns väder :)

vilken häftig bild! den enda regnbåge jag sett här hittills i sommar är den som blir när jag vattnar.

Ja här är jättebra jord för rosor. Jag hade en stenig tomt förut, vilken skillnad.. det var mycket svårare att få fina rosor. Men alla är inte så fina, våra fåglar är kräsna de med tror jag för det är mycket larver och sånt.. ett par av rosorna har inga knoppar alls, tragiskt :(

Datum: 2008-06-25 Tid: 19:50:52
URL: http://femtinio.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: