Vill inte ge med sig .... 2008-12-18 Kl 13:15:49

Det är tråkigt för alla som drabbas av influensa så nära jul. Men det är ju inget nytt. Varje år likadant. Många blir sängbundna i veckor. Själv minns jag när barnen var små och jag fick vara sängliggande hela julen med hög feber. Tråkigt för alla.

Nu i år har jag oxo en känning av det i kroppen vilket är tråkigt. Det vill inte ge med sig och morgnarna är värst inna jag svalt ner medicinen. Blir det inte värre än så här så är det inget att gnälla över för ont i kroppen har jag ju alltid.
Uno han mår som vanligt bra. Undrar om dom kan drabbas av influensa? Nån som vet? Tanken bara dök upp i huvudet. För om så är fallet så kanske man inte skall pussa sin pussgurka för mycket.


                                                                                                  
 Min lille bebis
                         
      

 

Skrivet av: Karina

Usch Det Är Bara Elände Med En, Och Krämpor Hela Tiden.

Pussa Du Goingen.



Jag Hade En Groenendael Belgisk VallHund-Han Fick Halsfluss Några Gånger (Han Var Min Första Hund)



/Karina

Datum: 2008-12-18 Tid: 16:01:08
URL: http://bullscott.blogg.se/
Skrivet av: Zezzan

Hej hopp! Jag är så glad att jag är frisk igen. Jag blev ju kass när vi vaknade upp i Köpenhamn...Ont i alla leder i kroppen, huvudvärk, feber och jättetrött!.

Idag förstan har jag känt mig rätt pigg! Men halva personalen på mitt jobb spyr, hostar, är lösa i magen osv, så det är bara att gilla läget!

Ljusen var jättefina tyckte jag! Jättesöta burkar! Har lite svårt för så starka dofter bara...Tradigt men jag är likadan med parfymer. Jag mår fysiskt dåligt om nån luktar förmycke parfym. Får huvudvärk och klökkänslor...urrk! Krya på dej!

Datum: 2008-12-18 Tid: 18:31:09
URL: http://zezzanpezzan.blogspot.com
Skrivet av: Nina

Din lilla bebis har så söt rosa långnos.



Krya på dig!



Och pussa Uno Långnäbba du. Jag tror han tål det.

Datum: 2008-12-18 Tid: 18:34:05
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Skrivet av: peter pc carlsson

jo nog kan hundar drabbas av influensa och annat skräp. men det är inte säkert att de virus och bassiler som går på människor kan överföras till hundar.



Men trist är det att vara sjuk, framförallt över jul och ledigheter.



Idag gav jag bort en ovanlig julklapp till en person som jag inte ens känner ;-) Lite kul, tycker jag. En get till Carl Bildt...



Kul att se hur den diarieförs på utrikesdepartementet.

Datum: 2008-12-19 Tid: 14:14:19
URL: http://enbart.blogg.se/
Skrivet av: matte

krya på dig! det är inte så lätt att smitta människa - hund, men det kan gå :) men då får du pussa mycket!

Datum: 2008-12-19 Tid: 15:02:44
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: Helena

Åh så söt han är.=)

Jag hoppas verkligen inte att jag åker på influensa också....det räcker gott som det är.

Krya på dig vännen!

Kram

Datum: 2008-12-19 Tid: 17:21:37
URL: http://vildaella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: