Jo jag var hos vet.viktarna igår .... 2008-08-01 Kl 13:34:01

Ja efter många om och men så blev jag vägd igår hos vet. Vilken våg dom har! Man skall stå alldeles stilla.
Vem kan det? Så det blev väl att ta lite på en höft, men jag hade gått ner lite. 1,2 kilo!? Nja kanske inte så mycket att skryta med, jag som inte äter hälften av vad jag skall.  Motionerar gör jag oxå trots värmen. På mitt eget vis. Det vill säga jagar allt som låter. Ligger i solen gör jag oxå fast jag skall ligga i solen. Jag gör precis vad som behagar mej just nu.
Matte och husse klagar på värmen. Varför? Fattar noll, den som ÄR så skön. Dricker massor med vatten. Det är bra.
Så nåt som är bra kan man ju alltid åstadkomma. Sen pussade jag vet. hon var SÅ söt. Man måste ju charma alla dessa flickor på motagningen. Man vill ju ligga bra till eller hur.

Hur är er dag då? Lika varm som min eller?

                                                     


Skrivet av: matte

Det går åt rätt håll i alla fall, bra jobbat Uno!

Wilma rekommenderar ekorrjakt som motion!

Datum: 2008-08-01 Tid: 21:19:37
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Vår dag var tio grader svalare helt plötsligt... jämfört med i går. Trots det har vi bara varit lata. Hört talas om lathundar?



Just det, ekorrjakt är bra motion. Liksom kattjakt. Och vallning av vad som helst. Bara det rör sig.



Hälsningar Originalvovven & Bortbytingen

Datum: 2008-08-01 Tid: 21:26:43
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Skrivet av: Curre

Go Uno Go!! Grattis till dina - 1,2 kilo! Starkt jobbat kompis! Hälsningar Curre!

Datum: 2008-08-02 Tid: 12:09:47
URL: http://zezzanpezzan.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: