Ja egentligen känns det som vinter .... 2009-06-04 Kl 19:53:27

eller hur?
Kollade precis termometern. Nio grader. Inte mycket att skryta med precis.Regn från och till är det med. Tråkigt för alla studenter. Och Nationaldagen. Och EU valet. Fast det är j innomhus och snabbt avklarat. Ja jag har redan klarat av det så jag kan luta mig tillbaka. Nu skall det vara Debatt i TV och det missar jag inte.

Hör precis reportern säger att nu är sommaren här! Jo visst i almanackan. Uno bryr sig inte nämnvärt. Jo om det regnar så håller han sig mycket gärna.


     
 

 

Skrivet av: Mette

Uno är lika vacker som alltid.

Nej jag skojade bara när jag skrev att jag skulle rösta på piratpartiet.

Men det beskriver bara hur lite jag vet.

Marit Pålsen är en tuff kvinna tucker jag,men jag gillar inte att hon vill införa euron som valuta i Sverige,men jag är väl gammaldags kanske.

Kram Mette

Datum: 2009-06-04 Tid: 20:43:26
URL: http://finnotto.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Banne mig har jag inte varmare här i Sundsvall... Men ändå för kallt. Gillar inte att det blev nästan vinter igen.



Kram

Datum: 2009-06-04 Tid: 22:18:53
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: