Ja, vad har hänt idag?Och vad händer i morgon? .... 2008-05-18 Kl 20:57:51

Ja idag har väl inget hänt precis. Lite toabesök i en och annan buske,tittat till mina gamla ben på tomten. Det har varit ganska så stillsamt idag och det har varit kallt som attan i vinden.
Men imorgon har jag stämt träff med Curt den cole och då blir det leka av. Kul för jag har lektorka nu och dom bara klagar på att jag har kommit i valpstadiet igen. Ja nog är det så allt. Men jag får väl skärpa mig för det är inte så kul enligt matte när jag far fram som en raket inomhus. Visst, jag vet det men det är så kul.
Kolla på Curt när han skyddar sina öron!!

image75  image76 Sötnos, enligt matte.Men jag tycker mer att han är cool!


            image77

Här sitter jag med mitt gamla ben. Men det har blivit intressant igen faktiskt!

Skrivet av: matte

Den som spar han har! Det var inga dåliga ben du har sparat :)
Cool kille den där Curt, ska han på rockkonsert eller?

Datum: 2008-05-19 Tid: 18:08:33
URL: http://femtinio.blogg.se
Skrivet av: uno

Kul att du frågar. Hans husse är känd rockmusiker.
Så det är därför han känner till reglerna,skydda öronen!
Uno

Datum: 2008-05-21 Tid: 10:26:46
Skrivet av: matte

Såg du när border collisarna busade? där skulle du ha varit med snygg-Uno! fast de verkade inte särskilt gentlemanna-mässiga förstås :)

Datum: 2008-05-21 Tid: 11:16:43
URL: http://femtinio.blogg.se
Skrivet av: uno

Ja vilken fart dom hade, jättegulliga.Men jag skulle nog få hyfs på dom haha.
Uno

Datum: 2008-05-22 Tid: 20:09:09
URL: http://unoettblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: