GÄSP .... 2008-03-04 Kl 18:11:21

Idag ÄR det så tråkigt, vädret är kass, det snöar och rätt vad det är så skiner solen. Matte tycker jag har har varit duktig idag när jag gått på tur. Gått precis som man skall göra enligt dem. Men jag blev faktiskt sur och stannade en gång och tittade på henne och undrade vad fn hon höll på med. Det var ju inte alls roligt att gå sådär. Som om man var på utställning. Okey, jag gör det då och då, men det får inte bli en vana så ni vet det.

Uno Snygg



                         image42

                                                                      Här ser ni hur trist jag har det!

Skrivet av: uno

Är där ingen som tycker synd om mig???

Datum: 2008-03-18 Tid: 18:37:26
URL: http://unoettblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: