Så har den dagen lagts på hyllan, nu kommer kvällen! .... 2008-02-15 Kl 18:39:17

Ja så har denna dagen gått till ända. Men man har hela kvällen framför sig. Är rätt slö idag faktiskt. Varför vet jag inte, kan vara lite vårtrötthet. Har hört matte prata om det. Jag har faktiskt lekt med Sessan, min granne ,idag. Det är en 10 årig dam, ras schäfer. Chefer skulle jag hellre vilja säga för hon beter sig som en sån. Hon bestämmer, jag hänger efter. Hur i hela fridens namn kan man jaga en boll? Hur kul är det? Det är och har aldrig varit mitt favoritredskap precis. Ja jag fick väl hänga på, men bara halva vägen till bollen. Dom får tro vad dom vill, lat, soffpotatis you name it. Bryr mig inte ett dugg faktiskt.
Hörde att Curt har fått ett nithalsband, blir lite avis på honom för nu skall han väl spänna musklerna ännu mer när han går. Men skit samma, han är Cool och det står jag för.
Ha det gott alla mina vänner!

                                          image28

Skrivet av: Scotten

Tjena moss Uno!
Såå du har busat med en dam idag,,10 år
lite gammalt hehe, nä skoja bara.
Du jag har allt sett Curt´s nithalsband
på kort alltså och det var snyggt.
Vad blir det för gott att äta ikväll?
Här blev det coscos och köttfärs med grönsaker
till, jodå det gick ner.
Ha en bra kväll,vi hörs
* Scott

Datum: 2008-02-15 Tid: 20:02:45
Skrivet av: uno

Ja du kan va lycklig du Scotten. Mina människor är så tråkiga med mat.Men dom har ju köpt leverpastej så det blir det på en macka och så de där torra kulorna du vet. Men jag får erkänna, jag är lite lös i min mage för tillfället, har svårt för att hålla tätt. Kan det vara våren tro (kall om baken)?
Uno Snygg

Datum: 2008-02-16 Tid: 00:48:30
URL: http://unoettblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: