Annandagen. .... 2008-12-26 Kl 13:50:40

Jag får väl oxo önska er en god fortsättning på julen, skall inte vara sämre än min fyrbente buse. Idag är det kallt och solen strålar från en blå himmel. Vi har fått  lite frost, det tackar man för eftersom snön uteblev helt. På julafon så regnade det men sen vände det helt. Nu vill jag ha det så här hela vintern, kallt och gärna lite snö så man får känna av årstiderna lite. Sen längtar man ju till krokus och snödroppar och .... ja listan kan göras lång.
Undras hur mina nyplanterade tulpaner skall se ut till våren. Uno han hjälpte till lite genom att tugga lite här och lite där. Han tror han är en trädgårdsmästare sen han hjälpte till att dra upp en stor bambuplanta som vi inte orkade.Han var så stolt när han drog i det fastspända repet , det var hans takter det. Så slapp vi koppla till bilen för så fast satt den stora busken.

Ha det gott ni alla!


                                             
                     


Skrivet av: Helena

Här är det Ella som är trädgårdsmarodören eller hjälpredan om hon får säga det själv.=)

God fortsättning vännen!

Kram

Datum: 2008-12-26 Tid: 18:41:30
URL: http://vildaella.blogg.se/
Skrivet av: Christina

God fortsättning från oss till er

Datum: 2008-12-27 Tid: 08:07:07
URL: http://qinna.blogspot.com
Skrivet av: Pia

Ja precis, det är photoshop. Jätteroligt att hålla på med så jag tycker absolut du ska ge dig in på att lära dig, super !!

Datum: 2008-12-27 Tid: 08:27:46
URL: http://piakallman.blogg.se/
Skrivet av: Karina

Hallå Uno. Vi Har Tydligen Varit Snälla :o)

JulKlappar fick Vi.



Jag Extra Knäcker Som Vaktis Här På Området

Fixar Alla Häckar,Matte Hjälper Till Att Plocka

Upp Och Sticker In Alla Kvistar Jag Knippsar

Och Fort Går Det,Hon Ser Lite :( Ut

Trotts Att Jag Gör Ett Strålande Jobb.



Ja Det Är Bra,Väck Med Alla BambuPlanter,

Det Är Rätta Takter Det.



*ScotteMannen

Datum: 2008-12-29 Tid: 08:29:11
URL: http://bullscott.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: