Storm över Skåne .... 2008-10-05 Kl 11:52:09

Ja idag har vi begåvats med oväder. Skall inte klaga för vi har varit förskonade från dåligt väder länge.
Men det tar tid att ställa om, det är så ovant att inte kunna gå ut som vanligt genom ytterdörren.
Sen blir jag faktiskt så "blåst" i huvudet själv av all "frisk" luft som genomströmmar hjärnan.
För att inte prata om hur seg man blir- och trögtänkt- mer än vanligt.
Men man får ta det som det kommer, så är det bara. Vill ut och promenera, behöver syre.Uno han vill inte
går själv gör jag inte.
Men han behöver väl lätta på blåsan snart, fast det gör han snabbt så det är inte värt
besväret att dra på sig hela munderingen för 2 sekunder ute i det fria.
Sen blir man sugen på allt möjligt, både Uno och jag. Det hör till när man är "stugsittare".

Ha en go fortsatt Söndag !



                             
      

Skrivet av: Anonym

Haha, sicken rolig blid alltså!!

Jo Frida hade en toppendag i Mallme igår. De åt fondue och tyckte det var skiiiiiiiitgott! Vår middag blev också jättegod men jag gillade inte riktigt att där var timjan i såsen. Den tog över och smakade parfymigt...Blir en annan smak nästa gång! Ja idag får vi hålla i hatten. Har faktiskt varit ute för jag körde Frida till en kompis, brrrrrr! Nu blir det soffan, en splajs ny tidning och fleecefilten! Mysigt! Krammen

Datum: 2008-10-05 Tid: 12:09:58
Skrivet av: Anonym

Haha, sicken rolig blid alltså!!

Jo Frida hade en toppendag i Mallme igår. De åt fondue och tyckte det var skiiiiiiiitgott! Vår middag blev också jättegod men jag gillade inte riktigt att där var timjan i såsen. Den tog över och smakade parfymigt...Blir en annan smak nästa gång! Ja idag får vi hålla i hatten. Har faktiskt varit ute för jag körde Frida till en kompis, brrrrrr! Nu blir det soffan, en splajs ny tidning och fleecefilten! Mysigt! Krammen

Datum: 2008-10-05 Tid: 12:10:11
Skrivet av: Kattis

Hallå!

Ingen blåst här inte men vi upptäckte att ett fönster läcker. Skumt.

Nyss lunchäten så nu är jag läskigt mät faktiskt, ändå var det bara pastasallad.

Ha det gott!

Kram

Datum: 2008-10-05 Tid: 12:39:38
URL: http://kattis11.blogg.se/
Skrivet av: Helena

Perfekt pysselväder idag.

Hur går det med scrappandet vännen?

Ha en skön eftermiddag & kväll!

Kram

Datum: 2008-10-05 Tid: 15:27:26
URL: http://vildaella.blogg.se/
Skrivet av: matte

ha ha vilken kul bild!

här har det blåst lite bara men regnat och regnat precis hela dagen, småtrist.

Datum: 2008-10-05 Tid: 19:21:42
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: vindensmelodi

:-)) Hahhaaaa, vilken härlig bild :-)) Här har det varit riktigt dåligt väder hela helgen,,,men idag har solen tittat fram igen :-)

Datum: 2008-10-06 Tid: 14:17:08
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Skrivet av: Christa

Söndagen var väldigt regnig och blåsig här.

Jag fick ett litet upphåll nere vid Mantorp när jag skulle hämta dottern.

Idag strålar solen och det är en härlig dag..



Bilden du hade här var toppen.

Kunde varit Ozzy som satt där på kylskåpet så mkt dumt som han stoppar i sig..

Kram på er

Datum: 2008-10-06 Tid: 15:05:09
URL: http://hissen.blogg.se/
Skrivet av: Lynette

Hahaha vilken rolig bild!!!

Datum: 2008-10-13 Tid: 21:51:21
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: