Då var det Oktober. .... 2008-10-01 Kl 12:37:48

Ja nu har hösten kommit här nere oxå. Blåst och regn.
 Har nästan glömt hur det låter när det smattrar mot rutan.
Löven har inte intagit höstfärgen ännu så det är fortfarande grönt.
 Men ett och annat löv har släppt och virvlar omkring.
 Har lite ont i halsen idag, känner mig lite influensa aktig i kroppen.
Men det går över om jag får vila. Tror jag.




Annars är det lugnt här, Uno han tar det lugnt han med på förmiddagen.
Sömnen sitter kvar från natten. Men blir lite mera aktiv framåt dagen.
Ja inte så han vill ut på långa promenader.
Vad skall det vara bra för.
 Nej ta det lugnt. Skälla på folk och katter en stund, äta en bit och sen vila.
Det är livet se. Inte överanstränga sig.
 Man kan lätt bli utarbetad och det är det så många som är redan.
 Nej unik vill jag (Uno) vara.
Eller?

 

Skrivet av: Helena

När jag började att scrappa kände jag ingen som kunde hjälpa mig med tips så jag köpte en hel del konstiga saker.

Du får gärna maila om du har frågor eller para vill prata pyssel.=)

Önskar att Vilda kunde vara lite mer soffpotatis nu när hon har ont i knät men det är full fart ändå.

Det gäller att hinna med och stoppa hennes galna upptåg i tid.=)

Ha en skön kväll vännen!

Kram

Datum: 2008-10-01 Tid: 15:57:43
URL: http://vildaella.blogg.se/
Skrivet av: matte

hoppas du klarar dig från förkylning.. det verkar vara mycket sånt i farten nu.

Wilma har faktiskt också varit lugn idag, ovanligt lugn.. lugnet före stormen kanske. Här regnar det med, skönt då kan man vara inne med gott samvete:D

Datum: 2008-10-01 Tid: 16:13:50
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: *Karina

Svep in dej och Åke i filtar och öppna en flaska vin och mys,Uno han får ta dyrt kran vatten han.



Nä fy sjutton Anita vet inte om det är 3e veckan nu

som jag är förkyld,halsflussen är borta iallafall

Datum: 2008-10-01 Tid: 20:19:57
URL: http://bullscott.blogg.se/
Skrivet av: Hanneles paradis

Lite mysigt ändå med höstpromenader.

Datum: 2008-10-02 Tid: 11:45:06
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: