Så var det över för denna gång! .... 2008-05-25 Kl 18:48:49

Så ja, nu kan man lägga av hörselskydden för denna gång. Nu är Melodifestivalen över för denna gång. Men snart börjar det igen. 25 September senast tror jag att man skall ha skickat in sitt bidrag till nästa omgång.
Men är det inte dax att lägga av? Visst är det kul, men man kan inte tävla i musik det märktes tydligt i år.
Men det är klart nåt kul måste alla dom ha som arrangerar det hela.
Jag fick förresten en biljett på Morsdagen till Dolly Parton som kommer till Malmö den 14 juni! Skall bli kul att se henne även om hon inte är min favorit precis. Men jag har hört att hon bjuder mycket på sig själv och bara det är värt att hedra henne genom att gå på konserten.
Anita


image84     image85

Dolly har ett hjärta av guld har jag hört!

Skrivet av: matte

just ja, hade ingen aning om vad min lilla silvertax från loppisen var till för.. tack för upplysningen!

Datum: 2008-05-26 Tid: 11:25:58
URL: http://femtinio.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: