Nej skärpning här! .... 2008-05-12 Kl 17:57:45

Nu är det dax att skriva lite, men man får skylla på det varma vädret! 25 grader och ingen vind. Allt skall vara så överdrivet. Men så plötsligt vände det, blåsten kom in i stora kalla svep och nu är det ju nästan storm.
Matte hade precis sopat och gjort fint, tagit fram det sista för att dyrka solen så började det. Björken ruskade på sig ordentligt och släppte sina hängen och vips varallt förgjort. Stackars matte.
En bloggare skriver att jag är skitfräck, det tycker jag med, men antingen får man höra att man är så söt eller så är man världens fulaste hund. Ce la vie. Men min matte och husse älskar mig och tycker jag är den charmigaste engelsmannen som finns! Det är huvudsaken. Men visst, det finns många fördommar oxå, men inte att förglömma att det är människorna som står för det. Alla vi hundar oavsett ras är trevliga och vi är ju människans bästa vän. Det är bara människan som kan göra den till sin ovän!

Uno Snygg


    image74
Här är en tjusig kompis, Yatzi, men han har tyvärr flyttat till Stockholm.

Skrivet av: Mette

Som sagt vi tycker att du är skitfräck.Söt oxå,tycker matte.Fulsnygg liksom.Så tycker vi men smaken är ju som baken................eller?Gött att husse och matte tycker att du är söt och älskar dig.Min matte skulle gärna vilja sno ett kort på dig och lägga ut på vår blogg.Oss blogglovers imellan.Kram Otto och mette-matte

Datum: 2008-05-13 Tid: 20:46:04
Skrivet av: Otto

Ja herregud vad man är upptagen.Om man inte är ute så får man gå in och lägga sig på soffan och vila.
Kram Otto

Datum: 2008-05-13 Tid: 20:48:15
Skrivet av: matte

klart du är söt! det hörs ju på namnet!!

Datum: 2008-05-15 Tid: 11:08:12
URL: http://femtinio.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: