Inget regn, bara mulet .... 2008-05-27 Kl 17:12:48

Ja idag har det varit uppehåll, tack o lov. Igår regnade det hela dan. Visst vi behövde regnet.Det var länge sen sist det kom några droppar.Växterna behöver ju dricka dom med. Men man önskar ju att allt det våta skulle komma på natten när man ändå förhoppningsvis sussar!
Ja man blir aldrig nöjd, men önska är väl inte fel eller?

image40

Ser ni hur jag tänker?
Uno Snygg

Skrivet av: matte

Sofflocket är ju inte helt fel det heller!
Förresten, vad söt du är!

Datum: 2008-05-27 Tid: 18:02:04
URL: http://femtinio.blogg.se
Skrivet av: Nina

Japp, jag ser vad du tänker. Synd att det regnade på dig. Du kan få lite sol av mig, jag har massor.

Datum: 2008-05-27 Tid: 21:21:06
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Skrivet av: Mette

Ja det ser ut som du tänker så det knakar.Men så är du väl en inteligent hund,eller?Jättesöt är du oxå.
Kram Mette o Otto o Olle

Datum: 2008-05-29 Tid: 21:10:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: