Sommaren är kort... .... 2008-06-05 Kl 18:14:11

det mesta regnar bort. Ja nu är det snart studenten. Nästa vecka går dom ut här i vår kommun. Det har lovats regn på Onsdag, men vi får hålla tummarna. Grannkommunen går ut idag och dom har verkligen vädrets makter med sig. Bättre väder än så här kan man väl inte ha. Men vi brukar ha dåligt väder här nere när det är skolavslutning så varför skall vi bryta den traditionen? Den blomstertid nu kommer? mycket är redan överblommat, syren och guldregn och björken ser lite vindpinad ut, vi har ju nästan haft storm i värmen. Men oavsett väder så blir det skolavslutning i allafall.

Jag, Uno behöver inte bry mej, jag är ledig varje dag. Ligger och solar, tuggar lite ben, jagar katter, men det är ju enbart en hobby som jag har.Ja man har det bra ändå, det är gott att vara hund!


 Här öppnar jag en JULklapp, jag sa väl att sommaren är kort!
Uno Snygg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: