Mycket att ta igen. .... 2008-06-28 Kl 16:34:01

Förr lyssnade jag alltid på sommarprataren när det gick på P4. Men sen när den flyttade till P1 så glömdes den liksom bort.
Men nu har jag nästan kanalen på varje dag och det är många intressanta program att lyssna till faktiskt. Har kommit så långt, trots att jag är allätare, väljer vad jag vill lyssna på. Skvalmusik gör mig bara trött i huvudet numera.

Idag var det oxå en intressant person. En person som jag inte visste ett dyft om, bara hört hans namn.

Lars Winnerbäck. Hm, han var faktiskt ganska så intressant och låtvalet var helt ok. Gick in på My Space och där dök det upp en annan bra artist som sjöng duett med honom. Hon var inte heller känd för mej, men väl hennes mamma.

Melissa Horn, hennes mamma heter Maritza Horn. Båda har helt underbara röster. Melissa skriver egna låtar, allt för hjärta och smärta.
Måste köpa en skiva med henne. Lyssna och njuta inför sänggåendet. Varva ner. Härligt. Kul med ungdommar som tar upp vistraditionen. Men dom har oftast föräldrar att brås på. Fått det med modersmjölken.

                     




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: