Vilken värme .... 2008-07-06 Kl 20:45:56

Idag är värmen påträngande.Undrar om det skall bli åska inatt? Det händer inte så ofta här nere, men det skulle vara skönt och få rensa luften lite. Regn behöver vi med och det brukar ju komma med åska. Ser på vädernyheterna att det har kommit en hel del rregn och åska på många ställen. Gräsmattorna, ja hela naturen skriker efter vatten, jag ger bara till vissa utvalda och det känns taskigt. Du skall få, du får inte. Usch så taskig jag är. Men har man en stor trädgård så går det inte att konstbevattna allt. Så nu förlitar jag mig till vädergudarna. Eller göra en regndans och se om det fungerar.

Ha en fortsatt skön kväll.

        

                                  

Skrivet av: Kattis

Godmorgon!

Jag städade inte såååå noga och inte hela huset.

Det får bli en fortsättning idag när det regnar.

Ha en skön dag!

Datum: 2008-07-07 Tid: 07:56:21
URL: http://kattis11.blogg.se/
Skrivet av: Kattis

Hihihi, lite fel i dansen där tror jag.

Det fullkomligt vräker ner här och jag väntar på åskan nu.

Sen vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig hem.

Jaja, går jag så kommer jag bara vara blöt när jag kommer hem....20 min. senare.

Ha det gott!

Datum: 2008-07-07 Tid: 13:22:42
URL: http://kattis11.blogg.se/
Skrivet av: matte

Jasså är det hos dig de är! jag saknar mina grodor

:( fiskar i dammen, vad läckert!! vad är det för sort? är det en stor damm du har? min är rätt liten så jag måste byta vatten ett par gånger varje sommar..men näckrosen trivs i alla fall :D

ha det så bra!

kram

Datum: 2008-07-07 Tid: 13:56:23
URL: http://femtinio.blogg.se/
Skrivet av: Kattis

Men hallå!

Vi vill ha värme och sol!

Här är det kallt och jättemolnigt.

Får avskeda dig som soldansare, hihihi.

Kram

Datum: 2008-07-08 Tid: 17:09:43
URL: http://kattis11.blogg.se/
Skrivet av: matte

härlig damm du har! och ett litet vattenfall ååå det är ju drömmen!!

jag har en himla massa rosor, jobbade på en handelsträdgård för några år sedan och alla barrotade som inte köptes och alla rosor som såg skruttiga ut och inte gick att sälja fick personalen ta om de ville! Gissa jag hade rosor med mig hem varje dag.. cykelstyret fullt med rosor!

Datum: 2008-07-08 Tid: 17:17:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: