TISDAG IDAG SÄGER MATTE. .... 2008-02-19 Kl 18:02:17

Tisdag idag, ja vadå? Måste man veta det? Fast jag kommer att jubla högt när hon säger Fredag för då skall min kompis Curt komma hem till mig. Gud vad vi skall busa, han och jag. Men jag får väl skärpa mig, lägga band på mig som matte säger. Uppföra mig ordentligt. Trist. Men sen kommer min människobrorsa oxå, han som jag bara ÄLSKAR. Kan det inte bli Fredag snart!
Idag var en annan kompis som jag gillar skarpt oxå, Frida här och hälsade på. Det är Curts lillmatte och hon är så kär. Hon är inte ett dugg rädd för mig fast jag hoppar hela tiden och vill bli klappad. Jag får väl skärpa mig där med. Annars är det som vanligt, äter, sover, skäller på en och annan granne och går lite promenader.
Just nu är jag trött och behöver vila en stund. Har varit i farten ganska många timmar nu faktiskt.
Hej och godbye.
Uno Snygg
                                     Här är jag en liten "bebis" 4 veckor!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: