SLIT OCH SLÄNGDAG .... 2008-02-27 Kl 19:22:01

Idag har matte kastat och gjort röjning i garderoberna. Jag fick vara på behörigt avstånd annars hade vi väl slängt allt.Jag är nämnligen duktig på att strimla kläder och ibland käkar jag upp en remsa. tycker faktiskt om jeanstyg. Först låter det mycket när jag strimlar och sen har den ett alldeles lagom tuggmotstånd. Jag behöver inte alls vara hungrig, det slinker ner ändå. Matte kom ner med en synes ny Shepper morgonsko och gav mig. Hon sa att hon hittade inte den andre så då kunde jag få leka med den jippie. Nästa gång när hon kom ner hade hon hittat den andre skon men då var det för sent för då fanns det bara tussar kvar av den första ha ha. Ce la vie. Hon får ju skylla sig själv eller hur!
Imorgon skall jag träffa Curtan och Lufsen. Vi skall gå en promenad längs havet och matte hon önskar att jag skall skärpa mig och vara ordentlig. Men jag ÄLSKAR Curt, han är en sån rolig kille,Lufsen är väl reko han med men han är ju en gammal gubbe.Han får man ta det lugnt med och det gör jag faktiskt oxå. Lite vett i huvudet har jag väl, fast matte påstår att det är mest sågspån innanför pannbenet på mig hi hi.Hon är för rolig,hon tror hon vet vad jag tänker, eller rättare sagt att jag inte tänker, hon skulle bara veta!
Nej nu gäller sofflocket, måste ladda upp till imorgon.
Uno Snygg


                                          image40

Ser ni hur jag tänker?

Skrivet av: *Scotten

Tjena moss.
Va lyx! jag har aldrig fått testat Jeanssmaken
men strimlar lite av varje som kommer i min väg
Kompisarna imorgon, tänk inte för mycket-HA KUL
kör järnet med dom.

* Scotten.

Datum: 2008-02-27 Tid: 20:12:52
URL: http://BullScott.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: