Sicken Måndag! .... 2008-02-04 Kl 18:08:05

Här ligger man och slöar på soffan och så plötsligt skiner solen! Upp och hoppa! Ut iträdgården bara!! Men visst var det skönt när jag väl kom ut och plötsligt så stod min kompis Curt och kikade genom staketet. Vadå trött! Jag? nej inte det minsta. Fast matte & husse hade nog önskat att jag var lite trött. Jag tycker det är SÅ roligt att jag har en kompis. Fast jag kan inte riktigt förstå att han kan snarka så som han gör. Där är jag minsan diskret. Sällan jag kommer i så djup sömn, men det händer visst, men så högljudd som han? näe det är jag inte. Mina brister är väl större enligt mina inneboende, ja jag menar vad jag skriver, för här är det jag som bestämmer eller? Fast dom tror att det är dom. Men jag växer väl till mig jag med, hopp finns som sagt, men frågan är NÄR, och det kan dom undra människorna.
Curt han åt upp min mat, Väl bekomme, jag är ju en gentleman, en engelsk sådan. Sen tog han min parfym! Kattskitsdoft mmmmm ok jag delar med mig där oxå.Vad har man till för om man inte skall måna om dom!
Ja det blev en bra måndag trots allt! Nu gäller soffan!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: