Scotten! Var det den färgen? .... 2008-02-25 Kl 15:13:49

Ja idag har vi skapligt väder minsann.Våren börjar så smått -vad nu det är för nåt!
Scotten han skrev om en blålila eller nåt sånt som gamla damer färgar sitt hår och nu undrar jag om det var denna han menade ha ha.




                                                   image39
                   

Nej jag får nog hålla mig till mer neutrala färger annar blir man väl förväxlad med en papegoja blä.

Uno Snygg

Skrivet av: Scotten

Hallå Uno!
Du min halv bror Egon (papegoja - tummen upp)
blev hel kär när han såg dej, men du är ju kille,
så han hälsar bara så gott till dej :-) haha

* Scotten

Datum: 2008-02-26 Tid: 22:26:19
Skrivet av: Scotten

Hallå Uno!
Du min halv bror Egon (papegoja - tummen upp)
blev hel kär när han såg dej, men du är ju kille,
så han hälsar bara så gott
:) haha

* Scotten

Datum: 2008-02-26 Tid: 22:27:34
Skrivet av: Scotten

hej å hå, va det blir galet här
sudda sudda bort ........

*Scott

Datum: 2008-02-26 Tid: 22:31:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: