SÅ VAR DET LÖRDAG IGEN! .... 2008-02-16 Kl 19:09:53

Det var ju rent hemskt vad dagar och nätter springer iväg. Hör Husse & Matte säger det titt som tätt. Men jag börjar faktiskt tro dem. Man hinner inte slå upp dom bruna förrän det är dax att stänga dom igen. Ja nu får man se om man vill ha dom öppna ikväll då det är Melodifestivaltest eller vad det heter. Jag tycker det är mest test faktiskt. Ikväll skall hon Carola med stort C vara med. OJ OJ, henne gillar jag inte alls.Hon är lika tillgjord som en Pudel.Nej tacka vet jag hårdrock och nitar. Det är nåt att bita i för en Bulle och en fralla med kanske?
Tänker på Curt, han bor ju med en hårdrockare, Sumorock, så han är väl riktigt van nu vid det här laget.
Mina softa inneboende spelar mest Mozart meditation, säger dom varvar ner med den typ av musik. Men vi lyssnar på hårdrock vi med. Lovehandles är bra, men så gillar jag sångaren supermycket! Min människobrorsa är det.
Har en bra bild på honom faktiskt. Nej nu får jag börja sänka parabolerna för nu börjar det snart. Melodifestivalen menar jag. Ha det!


                                                                                               Klicka på mig!
                             
  Uno Snygg

Skrivet av: Scotten

**Hon är lika tillgjord som en pudel**

UnoSnygg, I LOVE YOU

/ Scotten.

ps Lovehandles ROCKAR GÖTT,
och Brorsångare ser ut som Bono.

Datum: 2008-02-16 Tid: 21:29:08
Skrivet av: Scotten

**Carola**
**Hon Är Lika Tillgjord Som En Pudel**
åååååååh gud, kan jag få det tryckt på en t-shirt

// Scotten & Matte Karina.

Datum: 2008-02-16 Tid: 21:36:18
Skrivet av: uno

Se där Scotten!
Vi har samma smak du och jag. Vi han kanske få tryckt upp en T-shirt på nån marknad till sommaren hi hi.
Uno S(t)nygg.

Datum: 2008-02-17 Tid: 14:24:38
URL: http://unoettblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: