Måste visa min fina kompis .... 2008-02-13 Kl 22:04:24

Nu måste jag få visa min fina kompis på bild, han är så fin tycker jag. Vi har aldrig träffats men en vacker dag kanske det blir av. Jag har ju två jättefina kompisar här hemma, Curt & Lufsen men vänner kan man aldrig få för många av eller hur!


 
image24

Här är han med sin stolta matte Karina.  Scott har oxå en blogg  http://bullscott.blogg.se

Skrivet av: Scotten

Tackar Tackar Uno.
jag har ju blivit lite större nu
1,5 år och 29 kg tung
-matte gillar mej skarpt nu när jag har blivit stor
- hon tyckte jag var för klen förut.
Hur har du haft det idag då Uno grabben?
jagat några höns (fniss)
jaha,nu ropar hon att vi ska ut och lätta på trycket
bättre hon säger som det är, hon vill inte missa
Skenet Bedrar.
sov gott // Scotten + matte Karina.

Datum: 2008-02-13 Tid: 22:40:59
Skrivet av: uno

Hallå Scotten, ja jag vet att din kompis oxå gillar Skenet Bedrar, samma som mina kompisar, men ikväll missade dom det för en film på TV1000. Visserligen har dom sett alla avsnitt men vill se om dom igen och igen.DÄR gör det inget att det blir om och om igen, men NÄR jag skall göra nåt om och om igen då blir det liv minsann. Är det skillnaden mellan människa och hund månntro? Kan du svara Scotten på det?
Uno Snygg

Datum: 2008-02-14 Tid: 22:07:13
URL: http://unoettblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: