JAG SÄGER BARA LÖRDAG! .... 2008-02-23 Kl 19:07:05

Ja så var det lördag säger mina flockmänniskor.Ja då blir det sånt skitprogram på TV igen. Utagning i sång eller vad man skall kalla det. Skall jag vara ärlig så gillar  jag djurprogram mycket bättre. Eller varför inte djur i verkligheten. Hundar gillar jag mest, katter är inte dumt heller för dom kan man ju skrämma och det är kul!
Igår var Curt och hälsade på. Vilket liv, jättekul tyckte jag(Curt oxå) men han gav upp för tidigt. Jag vill ha rörelse hela tiden. Människorna uppskattade det inte så värst. Matte fick andnöd, synd om henne, men idag andas hon igen tack o lov. Klart, jag har tagit det lilla lugna, lekt lite, sovit och gått lite rundor i byn. Ätit har jag oxå gjort, jag har börjat älska mat faktiskt. Får ta det lugnt så att jag inte fr en kulmage. Hörde nog badtantens kommentarer om att jag var tjock, men där försvarade matte mig och då sa badtanten, ja ja jag vet inte hur dom skall se ut! Näe då kan hon väl hålla inne med sina kommentarer då. Hon har ju bara smala foxterrier som flockdjur!
Nej nu skall jag ut och röra på fläsket, vi ses!
Uno Snygg

                                             image38





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: